Khamis, 24 Julai 2014

Ringkasan Filem Terpilih dari AS


Semua ringkasan ini aku buat antara tahun 2013 dan tahun 2014 iaitu sebaik sahaja aku berhenti dari kerja sebagai kakitangan perlindungan di United Nations High Commission for Refugees di Jalan Petaling, Kuala Lumpur atas isu keluarga serta disebabkan oleh bapa aku yang tidak sihat.

Aku keseorangan cuba mencari jalan untuk mendapatkan wang melalui internet namun aku tak jumpa sebarang jalan. Maka, aku menghasilkan pautan-pautan blog seperti yang anda semua lihat ini. Berikut adalah ringkasan yang aku telah buat mengenai filem-filem terpilih dari negara Amerika Syarikat.

Sila klik pada pautan yang ditebalkan di bawah untuk mendapatkan maklumat.
Dikumpulkan: Happy Buffalo
Pic Source: Lim Jen Li, 'How to get Cheaper Cinema Tickets in Malaysia', iMoney.my Learning Center, 24 December 2019 (online)